Monday, April 11, 2011

Dinar dan Kalimah Syahadah.By Me (ESMR)



    • Jika pemborong cina nak juga muamalat dinar dan dirham maka
    • adalah bagus untuk Kalimah Syahadah itu di perhatikan dan di amat amati roh dan aura nya oleh bukan Islam..

      InsyaAllah..Allah jaga KalimahNya dia Maha Kuat Lagi Gagah Perkasa tidak terkirakan..

    • moga2 bukan Islam tertarik dgn aura yg memancar dari Syahadah pd Dinar Dirham tu seperti juga Dinar dan Dirham (kebanyakannya ada kalimah Syahadah ini pada Dinar dan Dirham mereka)yg digunakan sepanjang 1400 tahun Empayar Kerajaan Islam Merajai Dunia ini dulu sebelum diambil alih oleh kuasa2 Bersekutu Eropah..InsyaAllah.

    • Dan Kuasa2 Bersekutu itu mencetak matawang emas mereka tidak lagi meletak Kalimah tersebut berbanding Kerajaan2 Islam dlm Empayar masing2 sepanjang tempoh pemerintahan mereka beribu dan beratus tahun..

    • Sesiapa yg menguasai dunia maka matawang merekalah yg menjadi medium pertukaran antarabangsa..seperti dulu dinar yg mengandungi Kalimah Syahadah ini menjadi medium pertukaran utama antarabangsa dlm 1400 tahun pemerintahan empayar2 Islam maka sekarang Dollar US yg mengandungi lambang Yahudi pula mengambil alih tempatnya..

    • Bilakan tiba giliran Dinar mengambil alih tempat Dollar US itu pula??sesamalah kita membulatkan tekad dan berkeyakinan mempromosikan kebaikan2 Dinar yg bertulis kalimah Syahadah ini seperti juga datuk dan nenek moyang kita dahulu lakukan dlm zaman2 pemerintahan Kerajaan Melayu Islam dan Empayar2 mereka..


      http://www.facebook.com/home.php?sk=group_130228377040193&view=doc&id=150328698363494


      nota: silver dirham diatas: AR dirham. Al-Mawsil 657. With name of Monghe Khagan and HULAGU KHAN.

    No comments:

    Post a Comment